puss

Jag sitter just nu hemma, har varit och ätit pommes på johanssons och det var gott, åt nästan upp hela vickans sallad också haha. Sen gick vi tillbaka till skolan och vi fick sluta på direkten och efter det väntade jag och julia på att jag skulle iväg och ta spruta mot hepatit A och när jag hade gjort det så gick vi ett varv på marken och sen gick vi hem. Nu snart ska jag möta lalla och vi ska gå en svänga på marken vi med och jag tänkte att jag skulle köpa mig en ny plånbok så jag kan ha mina FETA cash någonstans....... Sen ska några käka tacos, tror inte jag ska det för jag är inte så förtjust i det.
jag mår lite illa, men de är nog för sprutan jag tog :( gjorde dock inte ont alls. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0