summertime happiness!!!

hej, jag sitter i soffan & har en filt över mina ben. klockan är halv 12 och jag är trött men inte så trött att jag vill sova än, är sugen på att gå ut och ta en cigg, får se om det händer eller inte. Förut idag så åt jag, vickan & julia pizza på charlies :) Efter vi hade slutat skolan tvingade jag ner bea till stan så jag fick kaffe sällskap. jag seriöst tvingade henne. Sen drog jag till lalla och pratade och kollade upp massa grejer, och på tumblr. När jag skulle gå från lalla så frågade bea om jag vill med till gymmet, (hon lyckades faktiskt lura dit mig,) körde kondis på cykeln och så drog jag ihop cyklarna så vi kunde dela på mina hörlurar och lyssna på student-låt-listan. skulle vilja dela den men icke. Svettades ihjäl. Efter gymmet så köpte jag en påse godis, center och kexchoklad. Sen hem och duscha och läsa 3 sidor i svenska nationella prov häftet. Det suger att suga på att läsa sugande svensksug häfte. haa deee!!!!
hade förövrigt sexualkunskapsprov som jag "sög" på /hatar verkligen allting med dedär äckliga orden och göra! Varför ska jag veta hur ett ägg blir befruktat? det är inte jag som ska föda barnet? jag är en man och kan inte sånt. beyond my powers!!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0